31 Ekim 2015 Cumartesi

Düşünmenin Farkı

Hayata yeni adım attığımızda ne tür zorluklarla karşılaşacağımızı bilmiyorduk yada nerelere kadar ulaşacağımızı fakat insan hayatın içine doğru girdikçe kararları ve düşünceleri değiştikçe anlıyor ki hayat bambaşka bir yer  olması gereken ve sonuçları aslında o kadar mükemmel ki.
Yaşamın  manasına baktığımızda insanların nefes alıp hayat denen şeyin yaşanıldığı ve her türlü yaşam şartlarının  sağlandığı yerde yaşam oluyor.Yaşam ancak insan varsa orada yaşam oluyor.Allah insanı diğer tüm canlılardan üstün yaratmış.İnsan yaşama en önce layık seçilmiş.O yüzden biz bize ne layıksa onu yapmalıyız.Hayata insanlara karşı bakış açınızı değiştirin hepimiz zor yollardan geçeriz bazen kaybedebiliriz bazense gerçekten kendimizi kaybedebiliriz ama bu hayatta yapılmaya değer şeyleri yapmalı ve bizim için hakikat ne ise onu gereklerini yerine getirmeliyiz.Umudumuzu yitirirsek aslında her şeyimizi yitirmiş oluruz sevgili dostum.
Ben  önceden her insana çok güveniyordum bu ilk görüşte de olsa da da birden alışıyordum diyordum ki bu insan iyi,bu adam bana zarar vermez ama gördüm ki öyle olmuyormuş anladım ki insanlar bana karşı bu hayat oyununu nasıl  oynuyorsa bende onlara karşı böyle oynamalıyım aslında bu bir gerçek kural yani olması gereken bir kural.Ben belli gördüğüm gerçeklerden sonra bir bakıma tecrübeler kazandıkça kendime yeni felsefeler koyuyor yeni hayatlarla yoluma devam ediyorum.Girdiğim savaşı bazen kaybedebilirim yada siz kaybedebilirsiniz ama inanıyorum ki bir sonraki gün eski ben olmayacağım ben daha güçlü olacağım ve sonra her şey daha mükemmel ve benim daha hoşuma gidecek.Yani biz insanlar böyle olmalıyız en ufak şeylerde üzülüp kenara çekilmemeliyiz.Vazgeçmemeliyiz(never give up) bu yüzden hayata her gün yeni bir bakış açısıyla yeni bir fikirle uyanın ki dünyanız değişsin ve biliyoruz ki fikirlere asla kurşun işlemez yani bizi ölümsüz yapan bizi yücelten çok neden var bunu
bilin ve sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder